

Reklamacja? Nic prostszego.
Jako nasz klient możesz złożyć reklamacje dotyczące zawartej miedzy nami Umowy na nasz adres beathamatusiak@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres siedziby naszej.
Reklamacja powinna zawierać :
- imię, nazwisko,
- Twój adres pocztowy i adres e-mail,
- datę zakupu
- przedmiot reklamacji,
- Twoje żądania w związku z reklamacją,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- nr paragonu
Jeżeli podane przez Ciebie w reklamacji dane lub informacje będą wymagać uzupełnienia, przed rozpatrzeniem przez nas reklamacji zwrócimy się do ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w pełnej formie.
Odpowiedź na Twoja reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty.
Co jeśli nie spodoba Ci się nasz produkt?
Jako nasz klient możesz zawsze zwrócić przedmiot kupiony w naszym sklepie.
Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy wysyłając do nas pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres beathamatusiak@gmail.com
Nie musisz podawać powodu odstąpienia.
Masz na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zakupionego u nas towaru.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. My zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do wstrzymania się z odesłaniem wpłaconych przez Ciebie środków do czasu otrzymania zakupionego przez Ciebie towaru.
Pamiętaj!!!
Zwrócony przez Ciebie towar powinien być nieużywany i zapakowany w oryginalne opakowanie.